Singles Day winkels

Deze shops doen ook in 2019 weer mee:

bol.com
bol.com
bol.com
Banggood
Banggood
banggood

Vroeger wist iedereen goede winkels in de stad te vinden. Deze dagen willen we alles weten over online deals. Wij houden er allemaal van om online te winkelen. Geen wonder, het kan goedkoper, sneller en veel handiger zijn! Je hoeft niet de hele dag op stap te zijn, van de ene naar de andere winkel te lopen met zware tassen in je handen. Dan is er de opwinding van het moment dat de gekochte producten aan je deur arriveren! Het openen van het pakket is als het openen van een cadeau. Single day winkels bieden geweldige prijzen, met een goede service aan internationale klanten. Deze sites bieden overal lage prijzen of zeer goede verkopen en deals terwijl ze wereldwijd worden geleverd aan klanten.

Singles Day winkels

Singles Day is vergelijkbaar met veel commerciële feestdagen in de Verenigde Staten, Canada en andere landen in het Westen. Op Singles ‘Day lanceren veel e-commercesites en single day winkels massale sales die jonge consumenten aantrekken. Omdat Guanggun Jie een dag is die individualisme en de bachelor levensstijl viert, kopen veel jonge Chinezen luxe items voor zichzelf bij single day winkels. Van elektronica tot kleding. Dit zorgt ervoor dat veel grote Chinese en internationale bedrijven binnen een periode van 24 uur grote winsten behalen. We geven je hieronder meer informatie over single day winkels.

De grootste single day winkels

Alibaba, de grootste e-commerce site van China voor consumptiegoederen, verdiende meer dan $ 14 miljard in de winst op de Dag Singles’ in 2015. Deze indrukwekkende verkoop zorgen ervoor dat de aandelenkoersen van een aantal Chinese bedrijven sputteren tijdens 11 november van elk jaar. Sommige analisten suggereren dat Singles ‘Day in China groter wordt dan Black Friday in de Verenigde Staten.

Single day is een feestdag

Naast geweldige verkopen bij single day winkels, is Singles Day een evenement voor het vieren van jeugdigheid en onafhankelijkheid. Veel Chinezen bezoeken feesten in vrolijke clubs of bars met hun vrienden. Karaokebars zijn heel populair bij jongeren tijdens Singles Day. Mensen die op zoek zijn naar rustige feestelijke activiteiten kunnen terecht bij restaurants die een Singles Day winkel aanbiedingen geven. Singles Day was oorspronkelijk een feestdag voor mannen, maar viert ook de levensstijl van vrouwen.

Hoewel Singles day is bedoeld om de levensstijl van bachelors te vieren, wordt de dag door sommige mensen gebruikt om afscheid te nemen van hun single leven en het vinden van een partner. Veel Chinese jongeren bezoeken datingfeesten om een geschikte echtgenoot te vinden.

De meeste kopers concentreren zich steeds meer op kwaliteit van single day winkels

Singles’ Day staat bekend om de grote kortingen worden aangeboden door retailers en single day winkels, echter, online shoppers zijn niet meer nadruk op prijs alleen. Ongeveer 81% van de respondenten gaf aan dat ze nu kwaliteit waarderen tijdens de Singles ‘Day-aankopen bij single day winkels.

Shoppers wachten met hun aankopen tot single day

Het is gebruikelijk voor Singles Day winkels kopers om sommige of alle geplande aankopen tot deze dag uit te stellen. Onder de ondervraagden die van plan zijn elektronica en kleding, 73% en 71% te kopen, respectievelijk, aangegeven dat zij zullen wachten met de aankoop tot en met 11 november.

Early-Bird Shoppers hebben grotere budgetten

Gemiddeld geënquêteerde kopers zijn van plan om € 324 (¥ 2.126) uit te geven bij single day winkels tijdens het 11.11 shopping festival van dit jaar. Degenen die aangaven dat ze vroeg zouden beginnen met winkelen, hebben doorgaans een hoger budget. Shoppers zijn van plan drie weken voorafgaand te beginnen met het winkelen voor 11 november en hebben een gemiddelde budget van $ 454 (¥ 2981).

Restituties en ruiling zijn nog steeds gebruikelijk bij single day winkels

Bijna een op de vier ondervraagde kopers bij single day winkels zegt dat ze een terugbetaling hebben aangevraagd of goederen ruilden die ze tijdens de Singles Day winkels van vorig jaar hadden gekocht, en de overgrote meerderheid van die groep voelde zich neutraal of tevreden met hun ervaring. Echter, het lijkt erop dat het winkelend publiek nog steeds niet volledig vertrouwen heeft in de kwaliteit van de producten die zij kopen, aangezien meer dan de helft van de respondenten zegt dat ze dat ze een terugbetaling of ruiling van producten verwachten tijdens de Singles day van dit jaar.